889 504 607Po-Pi: 8:00 - 16:00
PL
0.00 zł 0
Obecnie nie masz w koszyku żadnych produktów

1. Postanowienia Ogólne


Sklep internetowy działający pod adresem www.snowbitch.pl, prowadzony jest przez firmę CALI SPORTS s.r.o. Keramická 198, Třemošná 330 11, REGON: 09139753

Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.snowbitch.pl. Internetowy sklep snowbitch.pl proponuje deskorolki, snowboardy, szybkie wrotki, modne ubrania, buty, plecaki, trampki i dodatki.

 

Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Jeżeli towar jest dla Ciebie nieodpowiadający, zrobisz kopię faktury lub kopię paragonu, wypełnisz protokół w sprawie zwrotu (część pakietu).

Do protokółu wpiszesz czy chcesz wymianę towaru czy refundację (zwrot pieniędzy). Przy wymianie towaru wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu nowy kod a rozmiar towaru który jest Ci potrzebny. Przy refundacji wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu konto bankowe (ważne wpisać).

Towar musi być nieuszkodzony, nie używany, musi być w opakowaniu oryginalnym i nieuszkodzonym, dobrze zapakowany z możliwością dalszej sprzedaży. Pakiet wysyłaj zwykłą pocztą, COD nie będzie akceptowane.


Adres dla zwrotów:

CALI SPORTS s.r.o.
Keramická 198,
Třemošná 330 11

Republika Czeska

 

Reklamacja zakupionego towaru

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
•    Imię i nazwisko,
•    numer zamówienia,
•    opis niezgodności towaru z umową, w tym przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstała niezgodność,
•    datę zakupu,
•    żądanie wymiany na inny egzemplarz, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot gotówki.


Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty dostarczenia towaru.

Adres dla reklamacji:
CALI SPORTS s.r.o.
Keramická 198
Třemošná 330 11

Republika Czeska

 

 

Gorące nowości

Subskrybuj wiadomości na email

Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Program lojalnościowy

Zadowoleni będą miłośnicy wiosny i mody plażowej! Nowa czapka z daszkiem, koszulka lub sukienka zapewne przyda Ci się!

Więcej o programie