1. Postanowienia Ogólne
Sklep internetowy działający pod adresem www.snowbitch.pl, prowadzony jest przez firmę CALI SPORTS s.r.o. Keramická 198, Třemošná 330 11, REGON: 09139753
Operator Sklepu prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.snowbitch.pl. Internetowy sklep snowbitch.pl proponuje deskorolki, snowboardy, szybkie wrotki, modne ubrania, buty, plecaki, trampki i dodatki.
Zwrot towaru
Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) klient będący konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Jeżeli towar jest dla Ciebie nieodpowiadający, zrobisz kopię faktury lub kopię paragonu, wypełnisz protokół w sprawie zwrotu (część pakietu).
Do protokółu wpiszesz czy chcesz wymianę towaru czy refundację (zwrot pieniędzy). Przy wymianie towaru wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu nowy kod a rozmiar towaru który jest Ci potrzebny. Przy refundacji wpiszesz do protokółu w sprawie zwrotu konto bankowe (ważne wpisać).
Towar musi być nieuszkodzony, nie używany, musi być w opakowaniu oryginalnym i nieuszkodzonym, dobrze zapakowany z możliwością dalszej sprzedaży. Pakiet wysyłaj zwykłą pocztą, COD nie będzie akceptowane.
Adres dla zwrotów:
CALI SPORTS s.r.o.
Keramická 198,
Třemošná 330 11
Republika Czeska
Reklamacja zakupionego towaru
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Klientowi przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym:
• Imię i nazwisko,
• numer zamówienia,
• opis niezgodności towaru z umową, w tym przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach powstała niezgodność,
• datę zakupu,
• żądanie wymiany na inny egzemplarz, naprawę, obniżenie ceny lub zwrot gotówki.
Zastosowanie się do ust. 2 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni od daty dostarczenia towaru.
Adres dla reklamacji:
CALI SPORTS s.r.o.
Keramická 198
Třemošná 330 11
Republika Czeska